Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Technology Kadett SQ 2010

 o Navštíveno 7568x o
o 24.10.2010, 04:28 | swep
Představuji svůj vůz Opel Kadett s instalací pro soutěž Emma 2010, někteří nejspíš znají, už z minulého roku, ale od té doby se odehrálo několik změn.

Vozidlo je osazeno komponenty italského výrobce Technology, Tec a japonského výrobce
Clarion. Výrobce kabeláže jsou Tecprecision, AIV a AudioQuest.

Vůz je kompletně vytlumen tlumicím materiálem z butylkaučuku Tecprecision Dampit. Přední
dveře jsou vytlumeny bitumenovými pláty Vibraflex, stejně jako přepážka motoru, podlaha
pod předními sedadly a víko zavazadlového prostoru.

V instalaci jsou zakomponovány prvky napájení taktéž od Tecprecision. Jedná se o kapacitor 3F,
distribuční blok v motorovém prostoru a bateriové svorky.

Zajímavostí instalace je použití planárních výsokotónových měničů.
Jedná se o 4 pásmový systém v aktivním zapojení řízený autorádiem Clarion DRZ 9255.

Komponenty:

Autorádio Clarion DRZ 9255
Zesilovač 4 kanálový Tec SPL 50.4
Zesilovač 2 kanálový Tec SQ 60.2
Zesilovač 1 kanálový Tec SPL COMPETITION
Vysokotónové měniče Technology LS PLAN
Středotónové měniče Technology LS 130M
Středobasové měniče Tec SQ 6
Subbasový měnič Tec TSW 1000

Interiér vozidla byl upraven a přizpůsoben HI-FI instalaci, mnoho prvků bylo radikálně
pozměněno nebo zcela nahrazeno.

Díly jsou čalouněny černou a oranžovou koženkou a oranžovou alacantarou.

Funkce vozu byly převážně zachovány.

Na MČR EMMA 2010 vůz skončil na 4. místě díky nezdařilému naladění 4 pásmového systému.

foto k příspěvku  od swep



o 24.10.2010, 04:29 | swep

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:30 | swep

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:30 | swep

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:30 | swep

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:31 | swep
Planární měniče Technology LS plan

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:32 | swep
Reproduktorové kabely AIV Black Planet

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:33 | swep
Veškerá kabeláž ve flexo opletu

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:35 | swep
Středové měniče Technology LS 130M v litrové uzavřené ozvučnici vytlumené rounem - hrají odrazem od čelního skla

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:36 | swep
Umístění středových a výškových měničů - instalace

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:37 | swep
Ozvučnice pro středový měnič - umístění - montáž

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:37 | swep
Ozvučnice pro středový měnič - umístění - montáž - final

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:40 | swep | Upraveno: 2010-10-24 04:58:56
Vevařený support pro trojitou MDF podlahu v zavazadlovém prostoru - painted steel

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:41 | swep | Upraveno: 2010-10-24 04:59:32
Pohled na konstrukci pod trojitou podlahou včetně vytlumení - final

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:43 | swep
Pohled na část kabeláže, ještě bez flexo opletu - reprokabely

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:45 | swep
Kabeláž v nejspodnější vrstvě trojité podlahy - bez pojistky pro ventilátory

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:46 | swep
Konstrukce trojité podlahy - zkušební verze

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:48 | swep
Trojitá podlaha - final view

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:49 | swep
Zavazadlový prostor - konstukce

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:50 | swep
Zavazadlový prostor - příprava pro kompozit

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:51 | swep
Uzavřená ozvučnice pro subwoofer TSW 1000 - objem 26 litrů

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:52 | swep
Kryt ozučnice - kompozit

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 04:56 | swep
Finální pohled na zavazadlový prostor - povrchová úprava koženka, sklo

foto k příspěvku  od swep

o 24.10.2010, 05:03 | swep
Předchozí instalace:
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ] -
[ Link ]

Tohle je konečná podoba instalce v tomto voze, s Emmou na nějaký čas končím, další vývoj zatím neplánuji.
o 24.10.2010, 07:08 | Phitypaldy
Klobouk dolu a palec hore!
o 24.10.2010, 10:11 | Bladzej
Paráda.
Nemáš víc fotek uchycení předních repro na dveře? Myslim ten laminát co jak, kde drží, pokud bys měl i nějaké rozměry, plánky a pod. byl bych moc moc vděčný. Čim maš chycenej/přilepenej laminát přes ty velký otvory?
Upravený Nexie sem takle neviděl co má švihadla a 16cm kompa :), tak proto schánim inspiraci jak to předělat. Nad něčim podobnym přemejšlim už dýl.
o 24.10.2010, 10:40 | Seat Power
no tak takove instalace mam velmi rad.Za me opravdu paradni cista prace!!!
o 24.10.2010, 11:36 | bigmat
moc pekny
o 24.10.2010, 14:33 | swep
bladzej: fotky samozrejme mam (muzu poslat mailem), je to vsechno delane na miru primo do tech dveri, tunel pro stredobas je napevno prilaminovany ke dveřím a tapec je udelany k tomu, je to uchyceno sroubama a PU tmelem. Nevim ktere velke otvory mas na mysli
o 24.10.2010, 16:00 | wattman
Ahoj pane, něco nového v ladění?
Jinak ta trafačka je dost dobrý pozadí :-)
o 24.10.2010, 16:29 | ruffrider
pěkná práce
o 24.10.2010, 17:43 | Toxxx
Videl som a tiez sa mi to paci:) Ale zaujimalo by ma tiez ako si pochodil s tym ladenim:)
o 24.10.2010, 17:56 | noclue
Ahoj, vidiet, ze ste sa s tym pohrali.
Auto som nepocul, ale celkom problem bude zladit stred a vysku.
nakolko vidis membranu stredu, mas aj priamy zvuk, nie len odrazeny a tym padom problem s fazou a tcr

lepsie to funguje u aut s vysokou a rovnou palubockou, aby nebol ziadny priamy zvuk... Kedze som tymto kompromisom uz presiel, tak existuje jedine snehuliak :-)

domcek na budiky vyzera, ze stoji v ceste lavemu stredu, ked uz ste rozoberali palubovku, mozno by sa dal posunut viac do stredu auta...
o 24.10.2010, 18:51 | ivls
moc prace a moc casu
preji ti,at se ti podari co nejlepe naladit
o 24.10.2010, 19:00 | swep
wattman & toxxx: ladil to lukas pred republikou sedel v tom pul dne a zjistil ze kdyz sfaozval jednotilve strany, tak pak byl problem posunout scenu z pozice "pred ridicem" na pozici pod zpetnym zrcatkem, clarion totiz dopocitava zpozdeji ostatnich menicu v zavislosti na tom kterym se aktualne pohybuje, timpadem dojde opet k rozfazovani, myslim ze on se k tomu taky vyjadri

noclue: sem rad ze na to reagujes, je to jak rikas, palubni deska v tomto aute je kratka a nizka, odrazu je tam docela hodne, to natoceni je problem diky tomu, ze se jedna o 130mm prumer stredu. Membranu stredu vidim ale jen okrajove, ta orientace je temer vertikalne, lehce natocena smerem do kabiny. Pokud jde o domecek pro budiky, tak ten zavazi, stejne jako montazni ramecek leve vysky, levemu stredu a zvuk se tam natolik tristi, ze v podstate zanika. Posunuti na stred auta by bylo samozerejme reseni. Dalsi problem jsou planarni vysky, pouzivat je jako plnohodnotne neni vubec idealni, jelikoz by mely byt deleny od min 8kHz, aby hraly tak jak maji, ale kdyz pustim ten stred do 8kHz tak uz to bohuzel nezvlada, taky tomu hodne ubira ten 4 kanal, ktery zkratka neni urceny primo pro SQ, to bys musel posoudit sam. Reseni by bylo pouzit jine plnohodnotne vysky a tyto pouzit treba jako supertweetery = nikdy se mi to nepodari naladit. Co dal je zajimave, ze uz vice lidi se jaksi zabyvalo ladenim tohoto auta a pokazde dosli ke stejnemu zaveru - chyba je ve stredovem pasmu, ale proc a jak to zmenit mi zatim nikdo neporadil - to bych kecal, rekli mi to same co pises ty - ten levy stred je schovany za budikama, ale myslim si ze to neni uplne pravda, jelikoz jsem testoval prime natoceni v 1,5 litrovych ozvucnicich a bylo to velmi podobne, ne-li stejne. V Rotterdamu jsem s lukee_cz posouchal italsky vuz osazeny stejnymi stredy a konstatovali jsme, ze se jedna o stejny charakter zvuku, ovsem mel to daleko lepe naladene. Zkousel sem Helix A4 na stredy a zvuk byl vyrazne jiny, na vyskach ovsem stejny, takze za mne, je to hodne ovlivneno tim zesilovacem.
o 24.10.2010, 19:03 | swep
ivls: vis jak to je a kam se to dal bude nejspis ubirat a bez tvoji a lukeeho pomoci s tim nehnu
o 24.10.2010, 19:08 | endru.ondra
Hodně pěkná práce :) na autě e folie nebo lak?
o 24.10.2010, 19:20 | swep | Upraveno: 2010-10-24 19:37:38
narazniky - lak
boky - folie
kapota, strecha, 5.dvere - kozenka

pokud by bylo nejake pokracovani tak komplet kozenka - je daleko lepsi nez folie nebo lak za dva roky to vypada porad uplne stejne, folie rapidne horsi vzhled (upozorunuju ze sem pouzil folie na 2D grafiku, urcene pro rovne plochy)
o 24.10.2010, 19:22 | swep

foto k příspěvku  od swep

o 25.10.2010, 14:33 | lukee_cz
asi uz nereknu nic noveho, ale teda taky neco prihodim.

ANO, sladeni 13cm stredu s vyskou co hraje rozumne od 8kHz neni mozne.
ANO, kaplicka s budikama se mela posunout do stredu, aby mel stred volnejsi pruchod (bohuzel palubka uz byla hotov a ajen se vymyslelo, kam se prida stred pro 3 pasmo, bylo to nachystano pro 2way)
ANO, stredy jsou nepatrne natocene diky palubce i do interieru, ale to opravdu jen minimalne a zkousel jsem i testy se zaclonenim vyzarovani do auta, aby slo vse pres sklo. Snehulak sice neni jedina mozna cesta (kor s objemnymi stredy), ale urcite nejlehci :(

Co se ladeni tyka, tak at sem se snazil jak sem se snazil, proste to nejde :) tech odrazu je tam hodne (sfazovani), velky stred + tyto konkretni planary blba kombinace (delicky), a doladeni pomoci EQ napytel (DRZ9255). = bud jine vysky nebo mensi stredy co budou schopne hrat do tech 8kHz nebo neco naprosto jineho...par napadu uz je, uvidime, co na to majitel :)))
o 26.10.2010, 19:42 | noclue
mne pripada kombinacia vyska/13cm/16cm ako pomerne nestandardna a neplni ucel...

pochopim vyska/6-10/16 to je normalne autohifi 3 pasmo,
preto saq tie stredy robia take male...

alebo vyska/13/18-20 ako sa to da vyskladat napr. zo scanspeaku... ale tam 13MU ide do 5kHz linearne.

supertweeter do auta je z mojho pohladu dalsi problem...

moj navrh>

kupit scan 13MU, mal by pasovat, rozmerom aj objemovo na domcek na budiky a okolo stredov hodit hunu (tu hrozne chlpatu vec :-) a vysky dat tiez klasicke kaloty ala SS 2904/6000 a ich derivaty.... to ze nie ste spokojni je skoda, lebo ste do toho dali fakt vela prace.

Treba viac takychto aut s minimom kompromisov.

2 palce hore

PS> skusit stredy bez tej hroznej mriezky...
o 26.10.2010, 20:31 | lukee_cz | Upraveno: 2010-10-26 20:50:47
noclue: SS2904/6000 mam v mojem aute a tak sem je samozrejme zkousel i do KAdetta...pak uz to bylo mnohem lepsi (diky tomu, ze stred mohl byt rezany niz), ale stejne to bylo napytel. Zvuk toho stredu neni takovy, jako by si jak Swep tak ja predstavoval jako idealni. Btw tohle je stred ScanSpeak 13M/8640 (teda derivat s jinou nalepkou :) ) Mrizka je napevno, takze moznost je jen odrezat.
Takze ja osobne hlasuju pro maly stred s tim ze by se pokusilo zachovat planary (at je to aspon necim vyjimecne, pac tato kombinace funguje :) ) Ano, stred sice muze jit linearne do 5kHz (a samo jsem to meril), ale ty odrazy tomu daji dost na prdel. Na snehulaka neni v tak malem aute misto, byl by uz levy hodne blizko ridice a i se to zkouselo, bohuzel zvuk se nejak extra nezlepsil.
Nebo je jeste moznost jedno pasmo odebrat...ale to uz zabiham nekam, kam bych nechtel ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3795 sekund.